Krok 1: Skontaktuj się z nami - masz 14 dni od dnia odebrania paczki na zgłoszenie zwrotu. Wyślij wiadomość e-mail na adres - bok@dmstore.pl. W zgłoszeniu podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu, abyśmy mogli szybko i sprawnie obsłużyć Twoje zadanie.
Krok 2: Spakuj produkt(y) bezpiecznie - upewnij się, że produkt jest w stanie nienaruszonym i nieużywanym. Zabezpiecz go odpowiednio, aby zapobiec uszkodzeniom w trakcie transportu. Do paczki dołącz karteczkę z numerem zamówienia.
Krok 3: Wyślij paczkę na swój koszt - nadaj paczkę za pomocą wybranej przez Ciebie metody wysyłki. Pamiętaj, że koszty zwrotu ponosisz samodzielnie. Zalecamy skorzystanie z opcji, która umożliwia śledzenie przesyłki, aby mieć pewność, że dotrze do nas bez problemów.
Krok 4: Oczekuj zwrotu pieniędzy - zwykle realizujemy zwroty na bieżąco, w ciągu 3-4 dni roboczych, choć staramy się procesować je jak najszybciej. W rzadkich przypadkach może to zająć nieco dłużej.
ADRES DO ODESŁANIA PRZESYŁKI
GroupDM sp. z o.o.
Józefa Bema 60A
01-225 Warszawa
Zwrot możesz nadać za pomocą strony naszego partnera, informacje szczegółowe w banerze poniżej. Zwrot można nadać dowolną metodą przesyłki, prosimy o korzystanie z rejestrowanych form. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Chcesz zareklamować produkt(y) ?
Krok 1: Zrób zdjęcie wady i opisz problem - aby przyśpieszyć proces reklamacji, wykonaj kilka wyraźnych zdjęć wadliwego produktu . Prześlij zdjęcia na e-mail na adres - bok@dmstore.pl, aby konsultant miał pełną jasność co do wady produktu, dokładnie opisz, co się stało : a. Numer zamówienia; b. Rodzaj wady oraz kiedy wada pojawiła się;Krok 2: Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji - czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji zależy od jej rodzaju oraz specyfiki produktu, jednak zazwyczaj staramy się działać jak najszybciej. Zwykłe czas ten wynosi od 7-14 dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji, oferujemy dwie opcje :
Wymiana produktu na nowy , wolny od wad, jeśli wada jest uzasadniona;
Zwrot środków, jeśli wymiana jest niemożliwa lub wolisz zwrot środków.
Pamiętaj, aby nie wyrzucać reklamowanego produktu do momentu rozstrzygnięcia reklamacji. Może się zdarzyć, że poprosimy Cię o dodatkowe zdjęcia lub odesłanie produktu do nas. Nie wysyłaj produktu do nas bez wcześniejszego kontaktu z działem obsługi klienta.
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.